Eveniment FARNET – Marketingul produselor (pescărești) locale

La început de lună iunie, am fost unul din cele 3 FLAGuri românești (din total de 14) care am participat la al 8-lea seminar european, organizat de FARNET – Reţeaua europeană a zonelor pescăreşti, în colaborare cu DG MARE – Direcţia Generală Afaceri Maritime și Pescuit a Comisiei Europene, FLAGul din Stockholm și cu suportul Ministerului Afacerilor Rurale suedez.

Întreg evenimentul a avut loc în Stockholm, Suedia, reunind 80 de FLAGuri din 20 de țări europene, Tema principală a fost dezvoltarea axei 4 din Programul European pentru Pescuit, prin marketingul produselor pescărești locale; au fost atinse 5 mari teme vitale în evoluția FLAGurilor, rezultatele finale urmând a fi făcute publice în următorul număr din publicația FARNET.

FARNET-STOCKHOLM-DSC08190

Resurse complete pot fi accesate – aici (EN)

008_export_800px_2013.06 Sweden-0279__MG_9363 FARNET-STOCKHOLM-DV-presenting 007_export_800px_2013.06 Sweden-0259__MG_9342 006_export_800px_2013.06 Sweden-0038__MG_9111 005_export_800px_2013.06 Sweden-0036__MG_9109 004_export_800px_2013.06 Sweden-0034__MG_9107 003_export_800px_2013.06 Sweden-0030__MG_9103   002_export_800px_2013.06 Sweden-0025__MG_9098   001_export_800px_2013.06 Sweden-0022__MG_9095